2012. január 26., csütörtök

Columbia Sí / Snowboard nadrág + kabát - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

3 részes sí / snowboard kabát + kivehető belső polár kardigán + nadrág. Melegebb idő esetén a kabát külön széldzsekiként is hordható. Vízálló, sok zsebes, sokat látott, de jó állapotú. Hibája: a nadrág belső szárán lévő cipzár húzóját elhagytam, talán a sível lerúgtam, és egy helyen a sí élével kivágtam, amit speciális textil ragasztóval megragasztottam. Mosás után filccel eltakarható, de az egyértelműség kedvéért így fotóztam. Nadrág derekában rugalmas passzé-szerű betét van, így csinos és kényelmes viselet. Női M-es méret (bár a nadrágban férfi S van írva, szerintem nőies vonalú) kb. 40-42-es méretre ajánlom.  A kabát alá kényelmesen elfér még egy réteg. Kérésre mérek, kérdésekre szívesen válaszolok.
Több szezont használtam,  állapota ennek megfelelő, de minőségileg kiváló. Mosáskor NicWax impregnálót használtam.


Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-30 23:12
. Columbia Sí / Snowboard nadrág + kabát - Jelenlegi ára: 10 000 Ft